Cookie-instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze cookie- en privacy-policy .

U kunt hieronder uw cookie-instellingen kiezen en accepteren:

Het avontuur van Bart, Senior Skilled Servicedeskmedewerker

Samen met een collega beman ik de skilled servicedesk van Solviteers Cloud & Infradiensten als onderdeel van een grotere serviceorganisatie. “Skilled” omdat we hier alle meldingen voor een groot gedeelte zelf kunnen afhandelen. We zorgen dat we steeds onze kennis verder uitbreiden en meegroeien met ontwikkeling. 60%-70% van de meldingen handelen we meteen zelf af: 95% na overleg met een IT Engineer-collega en voor de laatste 5% hebben we echt de hulp van een collega nodig die gespecialiseerd is in het onderwerp. Naast het oplossen van meldingen zorgen we voor efficiënt incidentbeheer. Goed overzicht van alle tickets en goede communicatie met de klanten is daarin heel belangrijk. 

solviteer


We pakken echt van alles aan: van het resetten van een wachtwoord tot complexere problemen en operationele wijzigingen.

Eigen initiatieven

Na mijn inwerkperiode heb ik aan onze manager ruimte gevraagd om met nog een collega de skilled servicedesk verder vorm te geven en ontwikkelen. Dat mocht! We zijn samen in het diepe gesprongen. Met aanpassingen in de automatisering, communicatie en manier van samenwerken met collega’s hebben we de basis van de serviceorganisatie verder verstevigd. Mijn ambitie is om op de servicedesk te blijven en deze naar een volgend niveau te tillen. Ik zou ook graag toegroeien naar een rol waar ik meer als coördinator werk.  

Meldingen

In het diepe springen was best spannend. Zeker omdat ik dacht dat ik al best veel wist. Dat viel me toch wat tegen. Het heeft me gemotiveerd om meer dingen uit te proberen en achter kennis aan te gaan. Als er dingen zijn waar ik zelf niet uitkom dan zijn er altijd collega’s die ik kan bellen. Waar ik vroeger het gevoel had dat ik veel herhaling had in mijn werkzaamheden, heb ik nu alle uitdaging. We lossen diverse meldingen op die we niet doorzetten. Liever kijk ik samen met een ervaren collega wat er aan de hand is en wat de beste oplossing is. Op die manier leer ik sneller. 

Gewoon proberen

Wat ik nog mee kan geven aan iemand die het spannend vindt bij Solviteers te komen werken? Ga het gewoon proberen. Er is echt altijd iemand die je kan helpen. Er is hier gewoon heel veel ruimte voor ontwikkeling en fouten maken mag.


maatschappelijk-nut-1300x500-b


Netwerken zijn een rode draad door mijn werkzaamheden

Wim Netwerk & IT Engineer


Ontdekkingsreis

Je kan altijd meer dan je denkt dat je kan. Daarom gaan we samen op ontdekkingsreis naar jouw potentieel. In een ontwikkeltraject dat helemaal bij je past, ga je aan de slag met je persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Samen op missie

Samen zijn we sterker. De missie om complexe IT-vraagstukken op te lossen ga je samen met al je collega's aan. Zij hebben allemaal hun eigen expertise die jij op ieder moment kan inschakelen. Samen zorgen we dat we iedere missie tot een succes maken.

Werk met impact

In een wereld waarin er zoveel gebeurt op digitaal gebied, bied jij de klant een uitweg, een oplossing. Zo kunnen zij op hun beurt weer oplossingen bieden aan hun klanten met hun eigen werk. Jij maakt met jouw werk impact op de maatschappij. 

menno-solviteers

Heb je interesse of vragen?

Ik help jou graag verder, je kunt mij bereiken via mail of telefoon.

Email: werken@solviteers.nl | Telefoon: 06-83355197

Menno de Bruin - Recruiter van Solviteers


Acquisitie door andere partijen wordt niet op prijs gesteld, wij werven onze nieuwe collega's zelf.